Chcem VIP

Často kladené otázky

Aké sú možnosti dopravy a koľko ma bude stáť?

Zákazníci majú možnosť zvoliť dopravu Slovenskú poštu, Slovenský kuriér alebo osobný odber na výdajných miestach. Cenu dopravy účtujeme štandardne 4,5 € za kuriéra, 5,5 € za Slovenskú Poštu. vrátane DPH. Pri osobného odbere 3,5 €. Dopravu pri nákupe nad 60 € neúčtujeme. V prípade platby na dobierku účtujeme 1 €.

Je tovar na sklade?

Áno, všetok tovar z ponuky e-shopu je na sklade a pripravený ihneď na odoslanie.

Môžem si tovar vyzdvihnúť osobne?

Áno, osobné vyzdvihnutie tovaru je možné na ktoromkoľvek z výdajných miest, zoznam výdajných miest.

Objednal/a som si zlú veľkosť tovaru. Je možné ho vymeniť?

Áno, ak vám nesedí veľkosť a želáte si ju vymeniť, môžete tovar vrátiť a my vám pošleme inú veľkosť, pokiaľ je stále na sklade.

Ako postupovať pri výmene:

  • 1. Presvedčte sa na našej webovej stránke či danú veľkosť z objednaného tovaru na výmenu máme na sklade.
  • 2. Ak máme vašu veľkosť na sklade, prosím pošlite nám žiadosť o výmenu tovaru na info@bibloo.sk alebo nám zavolajte +421 220 924 000 aby sme vám tovar rezervovali a nemuseli ste sa báť, že sa vypredá.
  • 3. V prípade výmeny nesmie tovar javiť známky opotrebenia, musí byť v originálnom obale so všetkými etiketami od výrobcu.
  • 4. Vyplňte reklamačný formulár, ktorý nájdete v objednávke alebo si ho stiahnite tu a pridajte do balíku spolu s tovarom.
  • 5. Priložte kópiu daňového dokladu (faktúry).
  • 6. Balík pošlite doporučene na adresu:

    Bibloo
    Gebrüder Weiss s.r.o – Logisticke sklady
    Ďiaľničná cesta 20
    SK 903 01 Senec

  • 7. Zásielku odošlite do 30tich dní od prevzatia tovaru.
  • 8. Balík neposielajte na dobierku. Takáto zásielka nebude prevzatá.
  • 9. Dopravu tovaru od zákazníka hradí vždy zákazník.
Stiahnite si formulár pre výmenu tovaru.

Kedy dostanem svoj tovar?

Rýchlosť doručenia tovaru závisí od výberu dopravcu a čase objednania.

Zásielkovňa.sk – osobný odber

- pri objednaní do 14 hodín vám zásielku doručíme nasledujúci pracovný deň na výdajné miesto

Slovenský kuriér

- pri objednaní do 14 hodín je štandardná doba doručenia zásielky je 2 pracovné dni

Slovenská pošta

- pri objednaní do 14 hodín je štandardná doba doručenia zásielky je 2-3 pracovné dni

Ako vám mám vrátiť tovar?

Ak vám zakúpený tovar nevyhovuje, môžete ho vrátiť a my vám vrátime peniaze. V prípade vrátenia celej objednávky vám pošleme aj čiastku za poštovné, ak bolo v pôvodnej objednávke hradené.

Ako postupovať pri vrátení:

  • 1. V prípade vrátenia nesmie tovar javiť známky opotrebenia, musí byť v originálnom obale so všetkými etiketami od výrobcu.
  • 2. Vyplňte reklamačný formulár, ktorý nájdete v objednávke alebo si ho stiahnite tu a pridajte do balíku spolu s tovarom.
  • 3. Priložte kópiu daňového dokladu (faktúry).
  • 4. Balík pošlite doporučene na adresu:

    Bibloo
    Gebrüder Weiss s.r.o – Logisticke sklady
    Ďiaľničná cesta 20
    SK 903 01 Senec

  • 5. Zásielku odošlite do 30tich dní od prevzatia tovaru.
  • 6. Balík neposielajte na dobierku. Takáto zásielka nebude prevzatá.
  • 7. Dopravu tovaru od zákazníka hradí vždy zákazník.
Stiahnite si formulár pre vrátenie objednávky.

Posielam tovar späť. Za ako dlho dostanem svoje peniaze?

Vaše peniaze za vrátený tovar vám zašleme obratom, najneskôr však do 14 dní od prijatia tovaru našou stranou. O prijatí vráteného tovaru a posielaní peňazí späť vás budeme informovať e-mailom.

Ako dlho môžem mať tovar doma?

V prípade, že si objednávate tovar na skúšku, môžete skúšať až 30 dní.

Ako mám spoznať svoju veľkosť?

Pri detaile každého tovaru je veľkostná tabuľka . Ak si nie ste istý veľkosťou neváhajte nám napísať a my vám tovar premeriame. Napíšte nám na info@bibloo.sk alebo cez preklik OTÁZKA NA TOVAR, ktorý je u každého produktu.

Aká adresa sa má písať do kolónky pod meno v objednávke?

Adresa, na ktorú chcete tovar doručiť.

V prípade, že mám k dispozícii dva vouchery, môžem ich oba použiť v jednej objednávke?

Bohužiaľ nie je možné akokoľvek zľavy zlučovať. V jednej objednávke je možné využiť len jeden voucher.

Akú službu využívate na doručenie tovaru?

Slovenskú poštu, Kuriéra, v prípade osobného odberu Zásielkovňu.

Ako prebieha komunikácia medzi mnou, teda zákazníkom, a prepravcom?

Po odovzdaní tovaru do prepravy vás bude kontaktovať vami vybraný dopravca na váš mobilný telefón alebo e-mailom s informáciami, kedy vám bude tovar doručený. Svoju zásielku môžete sledovať na odkaze, ktorý vám dopravca zašle.

Je možné doručiť tovar do zahraničia?

Bohužiaľ, to nie je možné. Tovar zo slovenského e-shopu do ČR (a naopak) ani do iných krajín nezasielame.
- pre slovenských zákazníkov je k dispozícii www.bibloo.sk
- pre zákazníkov v ČR je možnosť nákupu na www.bibloo.cz

Ak mi objednaný tovar nepadne, prípadne sa mi nebude páčiť farba, dá sa vrátiť?

Áno, tovar môžete vrátiť až do 30 dní.

Ako odhlásiť newsletter?

Newsletter si môžete odhlásiť na stránkach www.bibloo.sk v sekcii Môj účet, alebo stačí na konci každého newslettera kliknúť na odkaz pre odhlásenie newsletterov.

Je možné si objednať rozdielne veľkosti nohavičiek a podprsenky?

Áno, možné to je, ak nie je tovar balený ako set.

Akú veľkosť si mám objednať, ak som podľa tabuľky veľkosti na rozhraní?

Ak si nie ste istí, akú veľkosť objednať, nechajte tovar u nás premerať.

  • BIBLOO VIP
    Užívajte si nakupovanie s exkluzívnymi výhodami.
  • Doprava zadarmo
    Pri nákupe nad 60 € je doprava zadarmo.
  • 30 dní na vrátenie
    Tovar môžete vrátiť do 30 dní bez udania dôvodu.
  • Rýchle doručenie
    Objednajte do 14:00 hodiny a tovar Vám doručíme nasledujúci pracovný deň prostredníctvom osobného odberu.
  • 02 / 2092 4000
    Sme Vám k dispozícii v pracovné dni medzi 8:00 - 17:00 hod.
  • Overené zákazníkmi
    Teší nás, že sa k nám často vraciate, máme 97 % spokojných zákazníkov.
Hore